bilgi@mermergrup.com.tr
+90 312 612 30 48
+90 312 612 2 550

V/Max 95 Oktan Performans Serisi

V/Max 95 Oktan Performans Serisi

Farklılaştırılmış olsun ya da olmasın ülkemizde lisans sahiplerince piyasaya arz edilen akaryakıt türlerinin tamamı Avrupa Birliği standartlarına ve EPDK tarafından belirlenen teknik düzenlemelere uygun olmak zorundadır. Bu kapsamda yakıt türüne göre hepsi araçlarda güvenle kullanılabilirler. Farklılaştırılmış ürünler ile diğerleri arasında kalite vb. düzenlenmiş özellikler bakımından otomobil, otobüs, kamyon, tır, traktör vb. araç türüne göre sınırlayıcı ayrımlar bulunmamaktadır.

Yeni Nesil V/Max Kurşunsuz Benzin 95 ile 100 litrede 4 litreye varan yakıt ekonomisi

Akaryakıt katkıları endüstrisinde dünyanın en önemli firmalarından biri olan Afton Chemical’la ortaklığımız çerçevesinde Petrol Ofisi için özel olarak son akaryakıt teknolojisiyle geliştirilen Yeni Nesil V/Max Kurşunsuz Benzin ürünleri, İngiltere’de bulunan Bağımsız Tickford Powertrain Test Merkezi’nde ve Afton’un İngiltere ve Amerika’da bulunan test merkezlerinde test edilmiştir.

Yüksek Afton teknolojisi kullanılarak geliştirilen Yeni Nesil V/Max Kurşunsuz 95, özel ve etkin patentli formülü sayesinde, DIG (direkt püskürtmeli benzin) motorlarda da enjektör ve süpablarda üstün temizlik sağlayarak yakıt sisteminde ve motorda tortu oluşumunu önler. » 100 lt’de 4 lt’ye Varan Yakıt Ekonomisi

Motorlardaki sürtünme, özellikle silindir yüzeyinde hareket eden piston ve segmanlarda yakıt tüketimini arttırarak gücü düşürür. Sürtünme önleyici katkı metal yüzeylere yapışarak bir tabaka oluşturur ve bu sayede metal-metal temasını azaltarak sürtünmeyi azaltmış olur. Yeni Nesil V/Max Kurşunsuz 95 ürününün formülündeki etken maddeler ve sürtünme önleyici katkısı sayesinde yüzeyler arasındaki teması azaltarak, sürtünme kayıplarını ve aşınmayı en aza indirir ve bu sayede yakıt ekonomisi ve uzun motor ömrü elde edilmesini sağlar.

Petrol Ofisi tarafından gelistirilen kurşunsuz benzin ürününün performansı katkısız benzin ürünleri ve katkılı benzin ürününü karşılaştırılarak ortaya konmuştur. Katkılı ürünün, yakıt tuketimi uzerine etkisi İngiltere’de bulunan Bağımsız Tickford Powertrain Test Merkezi’nde yapılan US EPA FTP-75 (United States Environmental Protection Agency Federal Test Procedure) – ABD Test Prosedürü ve ECE (Economic Commission for Europe) Run Cycle – Avrupa Test Prosedürü’nün emisyon test döngüleri ele alınarak belirlenmiştir.